Menu
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

Важко переоцінити значущість антибіотикотерапії в пульмонологічній практиці. Проблеми доцільності призначення терапії антимікробними засобами, режиму та тривалості такої терапії, шляхи профілактики й подолання антибіотикорезистентності – усі ці питання гостро постають перед лікарями - інтерністами, особливо в часи пандемії коронавірусної хвороби. Без застосування антибіотиків неможливо було б вилікувати безліч серйозних інфекцій і врятувати мільйони людських життів, тому головне завдання клініцистів сьогодні складається в раціональному застосуванні цих лікарських засобів.

Тому темою жовтневого засідання студентського наукового гуртка кафедри внутрішньої медицини 1 стала «Раціональна антибіотикотерапія в пульмонології».

Розпочала засідання гуртка його керівник, асистент кафедри, доктор меднаук Н. А. Саніна. У своїй доповіді вона привернула увагу до доцільності старту антибактеріальної терапії при респіраторних інфекційних захворюваннях, розглянула основні збудники бактеріальних інфекцій нижніх дихальних шляхів та висвітлила основні документи, які регламентують раціональне застосування антибіотиків у пульмонологічній практиці, та їхні ключові рекомендації.

Далі були більш детально розглянуті такі питання: «Антибактеріальна терапія госпітальних пневмоній» (доповідач – Анастасія Ткач), «Терапія пневмонії IV клінічної групи, асоційованої з MRSA» (Володимир Лазаренко), «Антибактеріальна терапія інфекційних загострень ХОЗЛ» (Андрій Більченко), «Стратегія антибіотикотерапії пневмоній у вагітних» (Катерина Смірнова) та «Проблеми антибіотикорезистентності» (Валерія Тижненко). Усі доповідачі – четвертокурсники медичного факультету.

На жаль, через карантинні обмеження, засідання гуртка було проведено в онлайн режимі. Проте, дискусія була жвавою і активною. Особливо приємно, що долучилися до неї не лише ті студенти, які зараз навчаються на кафедрі внутрішньої медицини 1, а й інші студенти третього, четвертого і п’ятого курсів ДДМУ, які цікавляться пульмонологічними питаннями. Сподіваємось, що гуртківці отримали не лише нові знання, а й, зрештою, задоволення від спілкування.