Новини
- Hits: 3875
27 лютого 2019 року відбулося урочисте відкриття міжкафедральної морфологічної лабораторії за участі адміністрації та провідних фахівців Дніпропетровської медичної академії. В якості наукового консультанта лабораторії виступатиме д.мед.н., професор І.В. Твердохліб.
- Hits: 3077
21 лютого 2019 року на базі кафедри патологічної анатомії і судової медицини відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з професійно-орієнтованої дисципліни «Патоморфологія».
- Hits: 3152
На кафедрі внутрішньої медицини 2 завершився внутрішньовузівський етап всеукраїнської олімпіади з терапії. Учасники продемонстрували свої глибокі знання у всіх галузях терапії починаючи з теоретичних знань і закінчуючи оцінкою результатів найновітніших додаткових методів обстеження пацієнтів.
- Hits: 2549
Наприкінці лютого відбулось засідання студентського гуртка на базі кафедри хірургії 2 в обласній клінічній лікарні ім. І.І. Мечникова.
- Hits: 2977
21 та 22 лютого 2019 р. відбувся I тур Всеукраїнської олімпіади з ендокринології, який проводився в кілька етапів згідно із програмою проведення олімпіади з ендокринології.
Тестовий етап відбувся 21 лютого на базі кафедри внутрішньої медицини 2 ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» спільно з відбірковим етапом олімпіади з внутрішньої медицини. При проведенні туру було використано тести з програми «КРОК-2». За підсумками тестового етапу відібрано 12 студентів:
- Hits: 3209
19 лютого 2019 р. у Народному музеї Дніпропетровської медичної академії відбулось розширене засідання предметної комісії «Медико-біологічні дисципліни» за участі адміністрації академії щодо вдосконалення навчального процесу і запровадження сучасних стандартів викладання фундаментальних та клінічних дисциплін.
На початку з вступним словом виступили ректор академії член-кореспондент НАМН України, професор Т.О. Перцева, перший проректор, професор І.С. Шпонька та голова предметної комісії «Медико-біологічні дисципліни» професор І.В. Твердохліб. Доцент кафедри патологічної анатомії О.О. Бондаренко коротко нагадав учасникам наради про досвід запровадження «Сase-based learning» з використанням сучасних технічних засобів, окресливши основні позитивні результати та обмеження методики.