У ДДМУ відбулося міжкафедральне засідання СНТ кафедр патологічної анатомії, судової медицини та патологічної фізіології (завідувачка – професор О. В. Пославська); онкології і медичної радіології (завідувач – професор І. М. Бондаренко); шкірних та венеричних хвороб (завідувачка – професор Т. В. Святенко).
У ньому взяли участь студенти 3 – 6 курсів, лікарі-інтерни, наукові керівники гуртків, викладачі ДДМУ.
Тема засідання: «Огляд останніх новин та змін у патоморфологічній діагностиці та лікуванні онкозахворювань».
Надзвичайно цікавими та інформативними були доповіді, представлені студентами та лікарями-інтернами. Зокрема, від кафедри патологічної анатомії, судової медицини та патофізіології (науковий керівник – доцент Г. С. Короленко):
- Софія Палій та Анна Тиха, студентки 3 курсу медичного факультету: «Диференційна діагностика сонячного кератозу та меланоми»;
- Софія Нікітіна, студентка 3 курсу медичного факультету: «Клініко-морфологічні особливості шванном»;
- Ірина Шевельова, студентка 3 курсу медичного факультету: «Шваннома, випадок з практики, діагностика та лікування».
Теми доповідей від кафедри онкології та медичної радіології (науковий керівник – доцент В. Ф. Завізіон):
- Валерія Кваснікова, студентка 5 курсу медичного факультету: «Генетичні синдроми, що повʼязані з розвитком колоректального раку»;
- Надія Медведєва, студентка 5 курсу медичного факультету: «Дисплазія та рак шийки матки»;
- Катерина Ребедайло, А. Дикало, А. Рибка, студенти 5 курсу медичного факультету: «Медико-соціальні проблеми при онкологічних захворюваннях».
Доповідь від кафедри шкірних та венеричних хвороб (науковий керівник – Л. А. Погребняк):
- Анастасія Мартиненко, лікар-інтерн дерматовенеролог та Дарʼя Пампуха, студентка 5 курсу медичного факультету «Актинічний кератоз, клініка, діагностика, лікування»
Слід зазначити, що учасники засідання продемонстрували широке коло наукових інтересів, виявили наполегливість у здобутті знань та зацікавленість в актуальних темах медицини.
Проведення спільних міжкафедральних засідань СНТ підвищують мотивацію до навчання, заохочують здобувачів освіти до опанування знаннями із суміжних дисциплін, що є необхідним для наукового пошуку й професійного вдосконалення.