Меню
  • Jan02-25
  • slide05
  • Jan04-25
  • Jan03-25

Анатомія – це одна з найперших дисциплін, з якою студенти-медики знайомляться уже з перших днів навчання на першому курсі. Без ґрунтовного володіння анатомічними знаннями неможливо уявити професійну медичну діяльність, адже кожна маніпуляція – від ін’єкції до оперативних втручань – потребує чіткого орієнтування у просторових взаємовідношеннях органів, судин, нервів та м’язів.  Саме знання будови організму закладають фундамент для розуміння фізіологічних процесів, механізмів хвороб та принципів лікування.

Висококваліфікований та професійний викладацький склад кафедри анатомії людини, оперативної хірургії та клінічної анатомії ДДМУ відіграє ключову роль у формуванні анатомічного мислення: мотивує студентів до навчання через цікаві приклади та інтерактивні методи. Провідним принципом у процесі вивчення анатомії людини є принцип наочності. Так, сучасні муляжі та анатомічні препарати дають змогу здобувачам освіти побачити органи у тривимірному просторі, відчути їхню форму та пропорції, що неможливо уявити з малюнка підручника. Touch-панелі, якими оснащена кожна навчальна аудиторія університету, дозволяють інтерактивно досліджувати анатомію, повертати зображення для кращого сприйняття складного матеріалу. та наближення студентів до сучасних стандартів. 

Анатомічний музей – це перлина кафедри, яка має не лише  навчальне, а й науково-пізнавальне значення. У музеї представлені натуральні препарати та органи з вродженими вадами та патологічними змінами. Це допомагає студентам вийти за межі ідеальної будови, зображеної в підручниках, побачити реальне різноманіття анатомії людини. Демонстрація патологічних зразків формує у студентів розуміння, як виглядають вади розвитку, чим вони відрізняються від норми та як можуть впливати на функції організму. Відвідування музею формує у студентів повагу до людського тіла, розуміння важливості медичної етики.

Отже, вивчення анатомії людини є фундаментальною частиною медичної освіти, а ефективність цього процесу залежить від компетентності викладачів та забезпеченості навчального середовища сучасними засобами наочності. Саме поєднання класичного підходу та новітніх технологій формує у студентів глибокі, системні знання, без яких неможливо стати висококваліфікованим лікарем.