Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

Наприкінці січня студенти 2-го курсу складали комплексний іспит з анатомії людини та гістології. Зважаючи на реалії сьогодення, іспит проводився в укритті університету, яке вміщує понад 100 осіб і відповідає всім умовам безпеки.

Отримані за результатами іспиту оцінки студентів є досить високими й значною мірою корелюють з поточним рівнем знань. Цьому суттєво посприяла підготовка студентів викладачами кафедри, які під час занять постійно акцентують на клінічних аспектах вивчення анатомії, приділяють увагу практичному значенню вивченого матеріалу, можливостям його використання у практиці лікаря (на цьому ґрунтується тестове завдання формату КРОК 1).

Значну роль у досягненні високого результату відіграла участь кафедри в пілотному проєкті ДДМУ із запровадження командних студентоорієнтованих методів навчання. В межах цього експерименту протягом 6 тижнів практичні заняття проводилися із застосуванням принципів TBL (Team-based learning): студенти групи були поділені на три команди, які отримували від викладача ряд клініко-анатомічних завдань для колективного розв’язання. Після надання командами відповіді проводилася дискусія за участю викладача, вирішувалися спірні питання, команди доводили правильність своїх думок, формували остаточну відповідь. Оцінювання здійснювалося на конкурентній основі: краща команда отримувала вищі оцінки. Особливо цікавим був останній етап, коли кожен студент мав оцінити свій внесок у результат команди, а також внесок кожного зі своїх колег. Через 2 – 3 заняття у студентів зник дискомфорт під час оцінювання членів команди, з’явилися лідери, атмосфера стала дружньою і навіть веселою. Саме цей етап стимулював до виявлення та виправлення недоліків, адже від внеску кожного залежав результат всієї команди. За відгуками студентів такий формат є цікавим і стимулює до навчання. А головне – використання клініко-анатомічних завдань чудово допомогло в підготовці до іспиту, про що свідчать отримані результати. Отже, доцільно продовжувати запровадження командних методів навчання, оскільки командна робота є важливим елементом діяльності лікаря.