Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

У 2024 році в ДДМУ завершують 276 вітчизняних здобувачів освіти. Усі вони мали пройти державну атестацію, яка складається з двох етапів.

Перший етап – це складання ліцензійного інтегрованого державного іспиту «Крок 2», мета якого – оцінити рівень професійної компетентності з професійно орієнтованих (клінічних) дисциплін. Протягом всього навчального року в університеті проводились комплексні заходи з підготовки до ліцензійних іспитів. Адже їх успішне складання дозволить випускникам отримати сертифікат про наявність необхідного рівня теоретичних знань.

Іспит «Крок 2» складали здобувачі освіти зі спеціальностей 222 «Медицина», 221 «Стоматологія» та 226 «Фармація, промислова фармація». Він проводився у формі письмового тестування і містив питання терапевтичного, хірургічного, педіатричного профілів, акушерства та гінекології, а також гігієни та організації охорони здоров’я. Тестування тривало 150 хвилин, упродовж яких студенти мали дати відповіді на 150 запитань. Критерій успішного складання для інтегрованого тестового іспиту «Крок 2» у 2024 році становив 64% правильних відповідей.

І ось ліцензійні тестові іспити позаду. Можемо оцінити рівень знань наших вихованців. Першими отримали результати студенти медичного факультету. З 238 шестикурсників позитивний показник мають 231 здобувач освіти, що становить 97%. Не склали 7 студентів (3%). Найвищий індивідуальний результат складання «Крок 2» мають А. Дудка – 96,7%, Є. Довгань – 94%, Д. Коваленко – 94,7%, Д. Перетятко – 94%,  М. Петренко – 94%, В. Постовой – 93,3%, Х. Шевченко – 93,3%.

Випускники стоматологічного факультету також мають хороший результат. Показник успішності становить 87,5%, не склали 12,5%.

Здобувачі освіти спеціальності «Фармація, промислова фармація» всі склали «Крок 2», показавши гідний результат.

Для тих, хто невдало склав іспит з першого разу, є можливість поліпшити свій результат на повторному складанні, яке відбудеться для студентів спеціальності «Стоматологія» 9 липня, для спеціальності «Медицина» – 16 липня 2024 року.

Наступний етап державної атестації – складання об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ). Для студентів медичного факультету на базі Центру симуляційної медицини були розгорнуті 12 станцій, на кожній з яких учасник підсумкової атестації мав продемонструвати свої знання та практичні навички з таких дисциплін: внутрішня медицина; хірургія; педіатрія; невідкладні стани; акушерство та гінекологія; гігієна, та екологія. Під час іспиту були створені умови, максимально наближені до реальних, щоб студенти якнайкраще могли показати свої комунікативні навички, вміння виконувати медичні маніпуляції, робити фізикальне обстеження, інтерпретацію патологічних змін (симптомів і синдромів), когнітивні навички тощо. Важливо було сфокусуватися на виконанні завдань, обов’язково застосовувати клінічне мислення, аналізуючи відповіді умовного пацієнта під час розпитування та за результатами обстеження. Викладачі відзначили зібраність студентів, зацікавленість, відповідальність. У результаті середній бал ОСКІ студентів спеціальності «Медицина» дорівнював 50,64 бала (за шкалою ECTS – 169).

6 червня студенти стоматологічного факультету складали ОСКІ 3. До іспиту допущено 76 здобувачів освіти. Усі випускники мали виконати завдання однакової складності, в однакових клінічних ситуаціях за однаковий проміжок часу, послідовно переміщуючись від однієї станції до іншої, відповідно до певного маршруту. На станціях студенти демонстрували свої знання з різних напрямів стоматології: терапевтичної, ортопедичної, стоматології дитячого віку та хірургічної. Демонстрували свої вміння та навички майбутні стоматологи не лише на фантомах та муляжах – до іспитів були залучені аніматори-пацієнти, з якими студенти вправлялися в умовах, максимально наближених до реального прийому. Всі учасники атестації з ним успішно впоралися. Викладачі ретельно аналізували дії студентів та оцінювали їх. Середній бал по факультету становив 49,95 (за шкалою ECTS – 166,91).

Загалом студенти-випускники 2024 року успішно виконали освітньо-професійну програму та пройшли всі форми атестації для присудження ступеня магістра та присвоєння відповідної кваліфікації.