Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

Для підготовки студентів до підсумкової атестації на кафедрі терапевтичної стоматології та стоматології ФПО (завідувач кафедри – професор А. В. Самойленко) застосовуються різноманітні педагогічні методи, які допомагають максимально наблизити студентів до справжньої клінічної ситуації та її вирішення.

Для наших студентів технологія ОСКІ не є новиною, тому що протоколи виконання практичних навичок та контролю їх зарахування стандартизовані на всіх етапах навчального процесу згідно з етапами вивчення дисципліни терапевтичної стоматології, а кінцевими навчальними цілями кожного заняття з терапевтичної стоматології та з виробничої практики є формування лікарських компетенцій. Технології та алгоритми виконання навичок та вмінь, їх критерії оцінювання максимально наближені до технологій оцінювання ОСКІ та є стандартом проведення кожного заняття, починаючи з 2 курсу навчання.

Сучасне оснащення кафедри дозволяє використовувати передові технології в навчанні майбутніх лікарів-стоматологів: пломбувальні матеріали та інструментарій, прилади для візуалізації клінічної ситуації, обстеження та лікування. Фантомно-симуляційні класи дозволяють виконувати та вдосконалювати навички та вміння в контрольованому середовищі, в умовах, наближених до реальності. Для студентів випускного курсу існують графіки для додаткового відвідування фантомних класів з метою підготовки до іспиту. З метою формування необхідних компетенцій, у тому числі й комунікативних, використовуються рольові гри з імітацією типового клінічного сценарію.

Сьогодні кафедра має потужну базу клінічних кейсів, що відповідають різноманіттю клінічних ситуацій, з якими може стикнутися лікар-стоматолог терапевт. Кейс-метод особливо актуальний при онлайн-режимі навчання. Для опанування розділу патології СОПР співробітники кафедри розробили навчально-методичний посібник «Захворювання слизової оболонки порожнини рота».

Аналіз результатів проведення ОСКІ минулих років дозволяє визначити переваги та недоліки процесу навчання, враховуючи зауваження голови атестаційної комісії. Актуальною є проблема формування комунікативних компетенцій студентів та використання цих якостей біля «ліжка пацієнта». Тож викладачі кафедри допомагають формувати комунікативні навички та вміння взаємодіяти з пацієнтом за принципами етики та деонтології.

Також наявні додаткові консультації з відпрацюванням практичних навичок, надання можливості безплатного доступу до різних міжнародних освітніх платформ. На вебсторінці кафедри в розділі «Виробнича практика» розміщені посилання на численні інтернет-ресурси з відеоуроками, які є корисними у навчанні, надається детальний алгоритм реєстрації для отримання доступу до цих платформ.

На кафедрі терапевтичної стоматології та стоматології ФПО здійснюється комплексний підхід до підготовки до об’єктивно структурованого клінічного іспиту, що є підґрунтям для успішного подолання нашими студентами іспиту та успішної фахової кар’єри в майбутньому.