Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

25 листопада 2021 року було проведено сумісне засідання студентських наукових товариств кафедр патологічної анатомії та судової медицини, патологічної фізіології, педіатрії 2. Головним організатором цієї зустрічі традиційно була доцент Короленко А.С.

Засідання, присвячене темі «Хромосомні, моногенні хвороби. Патоморфогенез, нозологічні форми», проходило в онлайн форматі, тривало близько трьох годин і налічувало майже 60 учасників.

Всього було представлено 8 студентських доповідей, виконані під керівництвом доцента Короленко А.С., професора Колдунова В.В., професора Вакуленко Л.І., асистента Різник А.В.:

  • «Моногенні хвороби» (виконавці - студенти ІІІ курсу Зінченко Т.О., Кирилов Я.В.), 
  • «Моногенні механізми успадкування» (виконавці - студенти ІІІ курсу Біленко А.М., Ребедайло К.В., Шелар Д.Є.),
  • «Аутосомно-рецесивні хвороби» (виконавці-  студенти ІІІ курсу Лук'яшко А.С., Дикало А.М., Давидов Р.А.),
  • «Синдром Марфана» (виконавець - студент ІІІ курсу Поліщук Д.В.),
  • «Нейрофіброматоз», (виконавці - студенти ІІІ курсу Кирилов Я.В., Зінченко Т.О.),
  • «Полідактилія» (виконавець - студентка ІІІ курсу Поясова О.С.),
  • «Мукополісахаридоз 1 типу. Класифікація, етіологія, патогенез, клінічна картина» (виконавець - студентка V курсу Чернявська Ю.В.),
  • «Аналіз сімейного випадку синдрому Гурлера, тяжкого прояву мукополісахаридозу 1 типу у дітей» (виконавці - студенти V курсу Михайлова Ю.Д., Бабінська О.С.).

Всі доповідачі та учасники продемонстрували надзвичайно високий рівень підготовки. Вони не тільки добре підготували презентації, а й глибоко вивчили висвітлювану проблему, вільно володіли матеріалом, відповідали на численні питання, взяли участь у дискусії. І доповідачі, і слухачі отримали нові знання та задоволення від корисно й надзвичайно цікаво проведеного часу.

Усі учасники сумісного засідання кафедр одностайно відзначили, що такий формат розбору нозологічних форм, коли поєднується патологофізіологічний, морфологічний та клінічний погляд, є дуже корисним для студентів. Він дає змогу повністю розкрити проблему, відновити та поглибити знання, розширити медичний кругозір, розвинути хист до наукової роботи.