Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

Онлайн-засідання круглого столу на тему: «Булінг як явище в суспільстві» організоване та проведене навчальною лабораторією психофізіологічного розвантаження (завідувач – С. В. Павленко), яка працює на базі кафедри мовної підготовки та гуманітарних наук. У ньому взяли участь студенти 1 курсу медичного факультету та 701 група 2 курсу факультету медицини і фармації.

Попри те, що в умовах онлайн-навчання  зменшилось живе спілкування, проблема булінгу не зникла з нашого життя. А психологічний стан наших громадян з початку агресії російської федерації проти України взагалі став більш вразливим.

Булінг – це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки. Має за мету заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу, створює негативне середовище для людини. Крайніми проявами булінгу є формування людиноненависницьких мотивів. Як зазначає Богдан Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму: «Булінг є фактично зменшеною копією терористичного акту. З одного боку, переслідувач пресує жертву; з іншого – він дає сигнал усім свідкам, що він тут головний». «Крайніми проявами булінгу є формування людиноненависницьких мотивів». Найстрашнішим є той факт, що припинити булінг без стороннього втручання неможливо.

Метою навчальних заходів проти булінгу є формування у здобувачів освіти навичок толерантної поведінки, побудови конструктивного діалогу, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті, запобігання насильству, а також закріплення знань з предметів соціології та педагогіки. Студенти мають знати свої права та дізнаватися про ефективні способи та навички боротьби з таким негативним явищем, як булінг, щоб вміти захистити себе і своїх друзів.

Безумовно, основною вимогою нашого часу є гуманізація суспільного процесу, зумовлена ствердженням ідеї самоцінності особистості, її цілісності та унікальності, постійного прагнення до самовдосконалення, свободи та творчості. І саме система освіти виступає первинним інститутом, який має впроваджувати основні принципи гуманістичної парадигми боротьби з булінгом на засадах гуманістичної психології та педагогіки.