Меню
  • slide08
  • slide02
  • slide04
  • slide05
  • slide06

24 березня 2022 року в режимі онлайн відбулося чергове засідання вченої ради ДДМУ під головуванням академіка НАМН України, професора Т. О. Перцевої.

З першого питання порядку денного «Про фінансовий звіт за 2021 рік та ухвалення фінансового плану на 2022 рік» доповідав проректор з економіки С. І. Гончаров.

Доповідач проінформував про доходи й видатки університету у 2021 році. Так, у 2021 році заклад отримав зростання доходів за спеціальним фондом, що дало змогу певною мірою забезпечити потреби з розвитку матеріальної бази, технічного забезпечення навчального процесу, комунальних платежів та матеріального стимулювання співробітників.

У 2022 році у зв’язку з уведенням воєнного стану основними завданнями  ДДМУ визначені:

  • збереження особистого складу працівників та підтримка студентів;
  • збереження матеріальної бази;
  • забезпечення якості безперервної освіти.

Основні видатки будуть спрямовані на оборону, забезпечення зарплатного фонду і комунальні платежі.

Друге питання порядку денного «Післядипломна освіта: проблеми і перспективи». Доповідач – професор В. І. Снісарь.

Насамперед доповідач зазначив, що продовжується розпочате реформування післядипломної освіти. Крім інтернатури, запроваджується така форма післядипломної освіти, як безперервний професійний розвиток, який передбачає навчання та вдосконалення професійних компетентностей впродовж усієї професійної діяльності. Програми підготовки в інтернатурі розробляються групами експертів за спеціальностями та затверджуються МОЗ. На першому році скорочується термін очної підготовки інтернів до 36 годин. Основне завдання – контроль рівня знань та опановування практичних навичок.

ДДМУ є провайдером заходів безперервного професійного розвитку, серед яких:

  • майстер-класи;
  • симуляційні тренінги чи тренінги з опановування практичних навичок;
  • тренінги – опанування учасниками заходу нових професійних знань та навичок як окремих розділів спеціальності;
  • семінари – набуття учасниками нових знань з окремих розділів спеціальності та з актуальних питань організації медичної допомоги;
  • фахові (тематичні) школи – навчання з актуальних питань відповідної спеціальності;
  • наукові та/або науково-практичні конференції.

Наразі завданнями є:

  • модернізація навчання;
  • розвиток сучасних інформаційних технологій;
  • дистанційне завдання.

Доповідач також проінформував про скасування іспиту «Крок 3» для лікарів-інтернів у 2022 році та умови онлайн-навчання.

Вчена рада одноголосно затвердила доповіді з обох питань порядку денного.

Вчена рада розглянула ряд інших поточних питань життєдіяльності навчального закладу.